2011. január 4., kedd

A kevesebb néha tényleg több

Az a különleges eset fordult elő, hogy a lánchoz keresek medált és nem fordítva.

Még régebben a Bead&Button mintái között rábukkantam egy nyakláncra, (ingyenesen letölthető a minta regisztráció után), ami nagyon megtetszett, mert végre nem csak egy medál, hanem ki van találva az egész ékszer a lánccal együtt. Gyorsan meg is vettem a kásákat - mert csak az kellett a fűzéshez - és elkezdtem gyártani a kis köröket.


No aztán jött a feketeleves. Lapos, kerek 1 cm-es bronz köztes gyöngyöt persze már nem kaptam, a medálhoz hasonlót meg főleg nem. Vettem kagylóból formált alakzatokat, meg mintás műanyag kört...de egyik sem tetszett.

Aztán túrtam a gyöngyös dobozban, és volt jó sok zöld teklám, meg mindenféle kásám.Gondoltam úgyis minden rendelkezésre áll fűzök egy Granada-kört.


De azt hiszem ez azért már mégiscsak túlzás - legalább ne lenne ekkora.


Úgyhogy belefogtam egy kisebbe, elhagytam a közép 15/0-ásokat és hogy ne legyen olyan "ismétlődős" felváltva swari és tekla cserélődik. Terv szerint csak nyolc részből állt volna, de így nem zár be a kör, ahhoz valószínűleg a 8/0-ást is kisebbre kellene venni. A teklákat is világosabbra cseréltem.


Az eredmény ő lett. Még mindig nagyon befordul, és szerintem még mindig sok, de most így marad...


Minta: Lánc: Julia Gerlach, Medál: Trytobead

1 megjegyzés: