2011. március 5., szombat

Borzas 18 mm-rel

Ez a hétvége a reprodukcióké.

Októberben egy tanfolyam keretében készítettem el első borzasamat egy 27 mm-es halványlila rivolival. Már fűzés közben beleszerettem, varrtam hozzá felsőket és rengeteget viseltem. Nagyon sok rajongót szerzett.

Azonnal elhatároztam, hogy lesz hozzá egy Adaggio gyűrű is, de nem találtam hozzá hasonló színű navettet.

Időközben a nevét kinyomoztam "Crystal vitrail light" de akkor sem tudtam beszerezni. A múlt hétenvégén azonban sikerült egy rivolit vennem. Nagyon kíváncsi voltam milyen lesz az új borzas 18 mm-es középpel.


Aranyos, bájos darab lett. Az átmérője a kis kristályokkal együtt is csak 35 mm, de gyönyörű.


A szokásos kristályokat kapta: Cyclamen opal és Violet, Lt. Tanzanite-om nem volt így Provance Levender lett helyette. A fotó persze ismét nem adja vissza a színeket, de a legtöbben már úgyis ismeritek ezeket a swarikat.


A 15/0-ás S.lined Grappe, a Delica pedig lilaakác.

Minta: Laura McCabe

1 megjegyzés: