2011. július 3., vasárnap

Pompadour medál reprodukció

Áprilisban beneveztem BéKatánál egy Pompadour medálra, amelybe teljesen beleszerettem, le sem lehetett rólam vakarni.

A családi összejövetelek alkalmával is abban villogtam, mert különlegesen egyedi darab, rengeteg féle színű és fajtájú gyöngyből.

Mi sem kellett több, hogy nővérkém is beleszeressen. Azt mondta a költség nem számít, hozzak össze neki is egyet - azaz kettőt, mert fülbevalónak szerette volna.

Hát az hogy lejártam a lábam, az enyhe kifejezés, egyes gyöngyöket csak rendelésre tudtam megszerezni és hónapokig kellett várni.

A fűzés sem volt egyszerű - amúgy sem vagyok nagyon Bilobás - de egy füli már elkészült. A minta amúgy tuti, sehol nem feszül, minden kör szépen áll, már az első próbálkozás meghozta a sikert.


Az eredeti (felül) és a másolat (alul)


1 megjegyzés: