2012. március 15., csütörtök

Pávás füli

Egyre jobban rajongok a naaagy fülikért.

Csak véletlenül bukkantam rá erre a mintára, egész mást kerestem, de mikor megláttam ezt a pávát azonnal megfogott. Leginkább a vonalvezetése tetszik, és a fátyolos legyezős farka.

Gyorsan kinyomtattam és már fűztem is, gondoltam mindegy miből, csak lássam a méretét. Kicsit feladta a leckét, mert "brick stich"-el még nem fűztem, de persze ez sem ördöngősség.

Végül a színek is tetszenek, bár mettalic blue- val és olivine-nel álmodtam meg eredetileg. Persze egy fehér is megfordult a fejemben ;-), de érdekes módos ez is látszik a hajamban.

Minta: Beads Magic

8 megjegyzés:

  1. Csodálatos! A színt is nagyon eltaláltad, finom, elegáns! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus !! nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. Naggggyon klassz ez a füli...!!! Ha pénteken jössz mindenképp hozd el, hogy élőben is megleshessem:)

    VálaszTörlés
  4. A minta már nem található :-(

    VálaszTörlés
  5. A minta már nem található :-(

    VálaszTörlés