2012. november 24., szombat

Óriás Istanbul

Meglátni és megszeretni volt ez is. De most nem csak a mintába, hanem a színösszeállításba is. Azóta szemezgettem a füli változatával, amióta először belibegett benne a tanfolyamra egy nagyon kedves ismerősöm, de tegnap, amikor elővette ezt az óriás változatot belőle minden tervem eldobtam és azonnal nekiláttam a fűzéshez.

Rohammunkában, de a foglalkozás végére kész lett, köszönhetően annak is, hogy minden sornál megerősítést kértem jól csinálom-e. 

Kata ezúton is köszönöm az inspirációt és a segítséged!  :-)

Minta: Eliana Maniero

6 megjegyzés:

  1. Hűűűű, ez gyönyörű, én is eldobnék mindent és szívesen megfűzném!! A színe is király!!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan jó lett!
    Csodálatos a színe, káprázatos!

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Nekem is bejön ez a színösszeállítás!

    VálaszTörlés