2012. december 31., hétfő

Edwardian Lace II. és Let it grow fejlesztés

Csak nem bírtam ki, hogy ne csináljam meg csupa swariból ezt a karkötőt, ráadásul az eredeti három soros változatban. Persze a füli most sem maradhatott el.


És egy kis fejlesztés, mivel az eredeti koronás változatot vastagnak tartom.
Eddig egyszerűen csak lehagytam a nagy ötös mintáról a díszítést , de most - valószínűleg a halványlila szín miatt - sehogy sem mutatott, olyan csupasz volt...

...így egy kis virágocskát kapott. Azért látom a hibáját is, mert a külső köríven a 15/0 kása nem éri körbe a nagy gyöngyöt, de kettővel több már nagyon sok volt. Valószínűleg ha delicát használtam volna pont kijött volna, de egy régebbi fülimhez csináltam, amibe ezeket a gyöngyöket használtam, így nem akartam váltani.


Most legalább egyértelműen látszik a fűzése ;-), de aki megpróbálná, annak inkább a delicát javaslom.

5 megjegyzés:

  1. Estoy fascinada con los hermosos trabajos que haz realizado..Felicidades.........Felices Fiestas y que el año venidero te llegue con Salud, Paz y Prosperidad.....FELIZ AÑO....

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!!!
    Békés és alkotásokban gazdag boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Csodásak, méltó befejezése az évnek!BÚÉK!

    VálaszTörlés