2013. október 14., hétfő

Variációk egy témára

Nem olyan rég találtam egy szalmás-twines mintát, amire nagyon kíváncsi voltam a valóságban, mert nagyon tetszett. Végre kaptam hozzá matt arany SuperDuo-t és azonnal ki is próbáltam 

De az üres szalmás változat az életben nem tetszett, annyira hiányzott valami a szalmák között lévő kásából, így beszőttem a trapéz részeket háromszögekké. Jópofa domburú hatás lett a végeredmény, de valahogy nekem hiányzott belőle a csillogás. Így készítettem egy swaris változatot is. :-)

Ez utóbbi a fehér papíron nem mutat olyan jól, de bőrön sokkal jobban kijönnek a világos gyöngyök. Bár a középső swaris sor furcsán "beesik", lehet 4 mm-es gyöngyöt igényelne inkább. Egyelőre így marad, amíg nem álmodok meg hozzá egy fülit, mert van egy sejtésem, hogy úgyis változtatni kell még rajta. :-)


1 megjegyzés: