2018. március 11., vasárnap

Az én Gésám

Nagy Klimt-es tervekkel érkeztem BéKata tanfolyamára, de az alapanyagok még beszerzés alatt állnak, így gondoltam legfeljebb elcsábulok egy Gésára. (...pedig megint gyönyörű Labradoritok mosolyogtak rám, de erőt vettem magamon.)

Kételkedve nézegettem az előkészített cabosonokat melyiket is válasszam, amikor Kata felajánlotta, hogy készíteni is tudunk gyorsan még a kinyomtatott képekből, ...majd elővett vagy 5 ív A4-es papírt telis-tele minden nemű és stílusú nyomatokkal. Amikor megláttam ezeket az anime stílusú rajzolt variációkat már tudtam, hogy aznap bizony én is Gésát fogok gyártani.

Nagyon jópofák ezek a lencsék, szépen kiemelik az alájuk ragasztott képeket és tényleg nem olyan ördöngösség a ragasztás csak jól ki kell nyomni a bubit az üveg alól. Gyorsan is szárad így egy kis hozzávaló válogatás után már kezdődhetett is a hímzés.

Ovális képet választottam, ami ráadásul nem is volt kicsi, de azért annyira nem távolodtam el a prototípustól. Színeiben egy kicsit tri-colorosra sikerült, - valahogy nem sikerült a rózsaszínt visszacsempésznem a körítésbe, - de lehet jobb is, mert akkor meg babás lett volna. 

Nagyon jó kis szeánsz volt ez is, sok-sok élménnyel és egy majdnem kész művel tértem haza ezúttal is.

Ma is kitartott a lelkesedés, úgyhogy gyorsan befejeztem a japán kaput (Torii) imitáló átkötést a tetejére.

Inspiráció: BéKata gésái

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése