2019. április 22., hétfő

Goa'uld nyakék

Nagyon szeretem az ie. 1200-1300 körüli egyiptomi kultúrából ránkmaradt tárgyakat, amiket az ásatások során találtak a régészek és mindent ami erre a stílusra hajaz. 

Tátott szájjal néztem anno a Csillagkapu sorozatot is, mert a Goa'uldok ezt a stílust képviselték, sőt a rendező továbbálmodta valami nagyon fejlett jövőbeli népnek őket. Minden tetszett tőlük ami díszlet vagy öltözék volt,... bár a rossz oldalt képviselték.
    
Nyitottam egy könyvtárat a Pinteresten és azóta is gyűjtögetem a képeket bele, hogy inspirálódjak.


Már többször nekifutottam, de valahogy nem jött a megfelelő ihlet. Aztán BéKatánál tavaly év végén kezembe akadt ez a kő és a lehetetlen kék színével és az opálos áttetszős mivoltával teljesen elragadott. Akkor már tudtam, hogy ő lesz az aki tökéletesen fog festeni egy aranyos-bronzos-antikos keretben.

A végső löketet azonban ez a kosztüm hozta meg a Csillagkapuból:


BéKatához nagy lendülettel és reményekkel, befoglalt kővel és az alábbi kézi vázlattal érkeztem:


Tulajdonképpen csak annyit tudtam hogy lesz benne szalma és francia drót, illetve hogy csak a sarkokat akarom díszíteni a többi részt csak a franciadrót fogja egésszé fogni.

Azonban ez nem igazán mutatott jól, mert nagyon apró gyöngyöket választottam és hiányzott mégvalami a kő két oldaláról. Nem is én lennék, ha nem apró szalmasorral töltöttem volna ki ezt az űrt.

Szóval ilyen amikor nem csinálok szimmetrikus és mértani alakzatot :D

    

3 megjegyzés: