2019. december 19., csütörtök

Makramé újratöltve - avagy a második próbálkozás

Hát meg kell hogy állapítsam, ez sem az a technika amivel szimmetrikus ékszereket lehet készíteni.
Mostmár értem miért van annyi asszimetrikus nyaklánc a neten.

Szóval ez most egy geometrikusabb, de áttörtebb variáció. 

Gondoltam feldobom egy kis strasszlánc beszövéssel, de ilyen hosszút többet soha. Rövid etapokban lehet kibírná, de nagyon megmerevíti a mintát, és nem tud alakulni a nyaklánc. 

Mert hát ez bizony idővel alakul. Amikor megcsinálja az ember akkor még szép merev, de később rendeződnek egy kicsit a szálak. A drappot már többször felvettem, ez meg azóta készül vele párhuzamosan mint a Luca széke. Többszöri nekifutásra készült csak el.   

Azért még lelkes vagyok, rendeltem újabb színeket. Bizonyára technika és rutin kérdése is a szép végeredmény.

Inspiráció: Akihi's World

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése