2021. január 2., szombat

Gyurma cabochan I.

 Ahogy ígértem itt a gyurma cabochan első verziója egy szép pajzs alakban, szintén BéKata keze munkájából. Ez a projekt nehezen készült el mert elég határozott elképzelésem volt a nyakláncrészt illetően, csak éppen gyöngyöm nem volt hozzá. :D

Aztán mikor legutóbb Katánál jártam ehhez is túrtam még hozzá valókat így megszülethetett a kis penészes-koszos feeling-jével.

Nagyon bele szerettem, bár a fényképezőgépem valahogy nem akarta megörökíteni élethűen a színeit. De eszembe jutott, hogy a nyuszi bundám mindig meghatja az objektív szívét... és lám, megint úgy lett. 

A medálban nincs semmi extra, bár a cakkozással jól megszenvedtem, hogy minden sarok a helyén legyen. A finomságot a francia drót vékony választóvonalával és a kis pikókkal akartam fokozni, hamár a medál nem lett éppen a kicsik közül való.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése