2018. december 28., péntek

A Kínai sárkány és a kétlukú háromszögek

Még a nyár elején csaptam le erre a kínai sárkányra az egyik BéKatá-s tanfolyamon. Nem bírtam otthagyni, pedig nem vagyok nagy vörös rajongó, de ezzel a kis fekete tusvonal szerű rajzolattal nagyon megfogott. 

Sokáig tervezgettem mit kellene belőle csinálni, mikor megtaláltam Elizaveta háromszöges körítését. Minden tetszett rajta amit csak kitalált, a 7/8 környi mértani háromszögek, a lukba lógatott befoglalt rivoli és a hosszú tölcsérbe ültettet gombócok is. 

Azonban a hozzávalók levadászása most is nagy kihívás elé állított, főleg azért mert matt fekete háromszögeket szerettem volna. De hát sajnos ilyet nem tudtam szerezni, ezért gondoltam benevezek egy túrára a Gyöngyszigetbe, majd csak akad valami szépség a kínálatban. Azonban a belváros meglátogatása nekem valóban tortúra, így sokáig halogatódott a projekt.

Aztán megláttam Elizaveta újabb csodáját és kénytelen voltam erőt venni magamon. Belvárosi undor ide-oda ilyet csinálnom kell. Ennek a változatnak még a befoglalása is sokkal jobban illett az én caboshon-omhoz mert kevésbé takarta volna el a sárkányt.

Ösz magasságában aztán már minden megvolt a projekthez, de valahogy mégsem volt merszem hozzá kezdeni.

Azonban a legutóbbi ASIA nyaklánchoz használt csodaszép kása meghozta az ihletet. Olyan különleges színe van ennek a Miyuki 1969 egyvelegnek, hogy sok kiegészítés már nem is kell hozzá. Az elkészítés épp az ünnepi jövés-menéssel esett egybe, de így is megvolt pár nap alatt a lopott órákban.

Nagyon nagy szerencsém volt a szemszámokkal, szépen kijöttek a hatszemes cakkok és a negyedelős osztók is. Még a téglalapnál is... ez volt az én karácsonyi ajándékom. :)

Fülbevalót csak egy kis méretűt készítettem, mert a medál és a láncrész is hangsúlyos, de valami szép cseppet még el tudnék képzelni az aljára.

 Inspiráció: Elizaveta Volosenko 
   

1 megjegyzés: