2011. augusztus 30., kedd

Piros-fekete

A történet úgy kezdődött, hogy anyukám kért egy karkötőt piros-feketében és miközben a kásákat nézegettük a webboltban megláttuk az ajánlóban a piros szirmokat. Persze egyből meg kellett ígérnem, hogy valamit csinálok belőlük. :-(

Már a karkötő megfűzése is kész szenvedés volt számomra, mert nem szeretem a piros-fekete ékszereket, de a szirommal bármit fűztem kész rémálom lett. Még egy kristály közepű gerberát el is tudtam volna képzelni, de mikor beleraktam bármi feketét...Csak olyan dolgok tetszettek, aminek kis középrésze volt.

Aztán eljött a szülinapi party és ékszer sehol. Viszont Anyukámnál mindenütt pipacsok kacsintgattak rám...imádja őket - ez adta az ötletet a zöld színhez. Végül is kikerekedett valami, amit itt is be merek mutatni.


Persze a nagy próbálkozásban vettem egy-két dolgot amit aztán nem használtam fel. Fehér őrült lévén természetesen az újonnan tanult mintát is elő kellett adnom belőle.

Minta: Perle4u

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, az örök megunhatatlan piros-fekete-fehér színek. Mutatós, helyes minta.Nagyon szépen dolgozol

    VálaszTörlés