2011. augusztus 3., szerda

Starfish

No ilyen a gyöngyitisz! Az embernek van vagy tíz terve, és úgy talál ki egy újabbat, hogy no de azt aztán azonnal meg kell csinálnia!

Szombaton xoxo tanfolyamon voltam, ahol egy nagyon hejde kis rózsaszín karkötőt csináltam. Persze itt nem állhat meg az ember lánya, kell még hozzá valami. :-)

Eredetileg nem fogott meg ez a tengeri csillag, de ahogy gyönyörködtem délután a kariban egyre körvonalazódott bennem a felismerés, hogy márpedig az lenne jó hozzá. Aztán megláttam egy halovány mentát Zsuzskánál és már nem volt visszaút.

A múlt alkalommal a tanfolyamon Szilvi felajánlotta, hogy fakultatívan bármelyik alkalommal bármit csinálhatunk, nem kell feltétlenül tartani magunkat az előre megadott programhoz.

Hát nem bírtam ki, még vasárnap jelentkeztem a legközelebbi alkalomra. Nagyon örültem, mikor pár percen belül megkaptam a visszajelzést, hogy mehetek. Ez lett a végeredmény...

 Minta: Trytobead

1 megjegyzés: