2011. augusztus 11., csütörtök

Twisted Triangle

Csak a kihívás kedvéért mentem el erre a szakköre, nem vagyok nagyon peyote-os.

Már a háromszögek megfűzése sem volt kis megpróbáltatás számomra. Peyote-ot kellett fűzni herringbone sarkokkal, négy féle gyöngyméretből. Puklisodott, csavarodott, a sarkoknál fordulva már azt sem tudtam melyik sorban járok.

Ráadásul csak 2x3 óra szenvedés után derül ki, hogy egyáltalán jól csinálta-e az ember.

De a biztatás jól jött, és az instrukciók is nagyon jók voltak, mert az összefűzés tökéletesen sikerült, mint a ciprár fogai simultak egymásba a gyöngyök, és szépen fut a minta körbe.

Jó volt ezt is kipróbálni, még a fűzésnél volt is tervben egy swaris változat, de egyenlőre örülök, hogy ezen túl vagyok. Még nem békéltem meg vele, szegény elég nagy és a körben futó minta miatt elég vastag is. Valahogy nem az én világom.

Minta: Black Lily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése