2012. február 4., szombat

Desert Rose II

Egy újabb változat...

Ezek a kékes-zöld színek, mindig feladják a leckét. A múltkor is megszenvedtem a türkiz margarétával, hogy bronzzal vagy ezüsttel, így jártam most ezzel a medállal is.

Az első variációban sötétkék delica-val próbálkoztam, zöld tea kiegészítőkkel, aztán zöld delica-val bronz kiegészítőkkel, - persze egész szakkörön az ezüsttel is vaciláltam - de úgy gondoltam, az már ehető...

...Ma reggel, mikor nekiláttam a véglegesítésnek mégis csempésztem bele ezüstöt és nagyon tetszett. Aztán gondoltam egy merészet, és kipróbáltam a szürke szatén delica-t hematit és ezüst kiegészítőkkel.

Talán erre szoktuk mondani, hogy Jé! - miből lesz a cserebogár.

 Minta: Trytobead

Ma újra csináltam egy-két képet, mert úgy gondoltam megérdemel egy fűzött medáltartót.


6 megjegyzés:

  1. Ez most akkor nagyon gyonyoru!
    Annyira csodalatosak a szinei hogy csak na.
    Tokeletes!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett!
    Nagyon tetszik, ahogy a színekkel bánsz!

    VálaszTörlés
  3. Havas-jeges, de csodálatosan szép!

    VálaszTörlés
  4. igen,jaj de szep,de ezt sajnos nem tudom megfuzni mert nics mintam,kulonben minden muved elkapraztat,csak igy tovabb

    VálaszTörlés