2012. február 17., péntek

Díjat kaptam

A díjat Bebitől kaptam, köszönöm szépen! 

Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:
-megköszönni a díjat annak akitől kaptad, és belinkelni a blogját,
-7 dolgot felsorolni magadról,
-15 bloggernek továbbadni, és a tudomásukra hozni.

7 dolog rólam:
- nem szeretek könyvet olvasni, az egyedüli kivétel a Twilight-saga volt
- minden érdekel ami fantasy (filmek, képek, ékszerek...)
- imádom a cola-t és a lecsót (nem feltétlenül együtt)
- érdekelnek az autók és szeretek vezetni
- szeretem megvalósítani az elképzeléseimet (kreatív hobbik, hasznos dolgok, sőt még a munkahelyen is)
- minden évszakban nagyon tetszik valami (bár azért mostmár úrrá lett rajtam a "fázás")
- maximalista vagyok - bár én ezt nem szívesen vallom be - elégé megnehezíti a dolgokat.

Ezt a díjat a következő bloggereknek szeretném továbbadni:
- Csipor, mert nagyon szeretem a történeteit
- Ewa, mert szinte minden nap megajándékoz minket egy csodával
- Zsuzska, mert nagyon tetszik a színvilága
- Almona, mert nagyon ízléses világot tár elém
- Monaperla, mert imádom a színérzékét
- Anikó, mert jó ötleteket ad
- Berjo, mert merész
- Panka, mert imádom a szetteket

3 megjegyzés: