2012. február 18., szombat

Indian Style

Ezt nem lehet kihagyni! - szerintem ez a kötelező kategória. Aki szeretné Szilvinél megtanulhatja.

Ugyan fülbevalóhoz mérten hihetetlen mennyiségű kristály kell bele, de aki szereti a csepp alakú hosszú füliket annak ez főnyeremény.

A nagy probléma nekem a kockák beszerzése volt. Az eredeti minta swari kockával van, de nem egyszerű beszerezni bizonyos színeket, és horribilis az ára is. 74 bicone mellé még 20 kockát is berakni az már kész anyagi csőd. 

A fehér kockás fülit készítettem először Toho 4-es kockából, ami kicsit kisebb mint a swari, így nyújtottabb és lazább is a füli. Ráadásul akkora luk van bennük, hogy belefordul a 11/0-s kása. Komolyan megszenvedtem vele, erősen kellett igazgatni fűzés közben, de így is egy kicsit hullámos lett. 

A lila kocka Verától van, valószínűleg alexandrit, úgyhogy mikor tegnap este megkaptam a szívinfarktus kerülgetett, hogy ez lila? - de ma természetes fényben megnyugodtam. A mérete tökéletes és szabályos, a füli lapos és merev, egész más világ volt vele dolgozni. Nagyon különleges a felülete is: szálhasított mintázatú, olyan mint a szatén delica.


4 megjegyzés:

  1. Erdemes volt szenvedned vele,mert nagyon szep lett mindketto. A lila is tetszik de a feher kockas a kedvenc nalam.
    Gratulalok

    VálaszTörlés
  2. Beautiful earrings!
    Love the colors used!
    Beautiful works in your blog! Now I'm following you!
    Please if you have time visit mine:
    http://www.ile1974.blogspot.com

    VálaszTörlés