2011. július 30., szombat

Xoxo-k

Ma reggel megint tanfolyamon jártam a Kreatív Ötletházban.

A tananyag Xoxo volt, amire már egy hete készültem :-). "Google a barátom"alapon kerestem bármilyen képet ami Xoxo névre csak fellelhető volt a neten, és mindent elmentettem ami tetszett. Majd levadásztam, és megrendelgettem a szükséges gyöngyöket.

A fűzés alatt időnként ijesztő alakzatokat tudott felvenni a félkész remekmű (jól jött a biztatás, hogy annak így kell lennie), de a végére kikupálódott, sőt mi több még be is tudtam fejezni.


Mikor hazaértem azonnal feltúrtam a dobozaimat, miből tudnék még egyet csinálni, mert elkapott a gépszíj. Többen írtátok már, de ezt tényleg nem lehet abba hagyni - tuti nem ők lesznek az utolsók...

Minta: Anna Elizabeth Draeger - Crystal Brillance 2010

1 megjegyzés:

  1. nagyon szepek lettek,en is indulok es megfuzom,a konyv az asztalomon,gyongy is akad aztan mutatom

    VálaszTörlés