2011. december 22., csütörtök

Pajzsvirág Ikrek

Amióta rájöttem, hogy ásványgyöngyökkel milyen hálás ékszert készíteni, keresem a világos színű fajtákat.

A howlit volt az első amibe beleszerettem, mert teltfehér és különleges a szürke márványcsíkjai miatt. A hegyikristály és a holdkő, hókvarc volt a következő ami érdekelt, de előbbi nagyon átlátszó, utóbbiak pedig kicsit kékes árnyalatúak…

Aztán láttam jáde splittert, ami gyönyörű volt, azonban valahogy a splitter nem inspirált…

De amióta megláttam Erika Pajzsvirágját – ami talán rózsakvarcból lehet – tudtam, hogy ilyen kell nekem jade-ből.

Sajnos a fűzés hosszú ideig váratott magára, mert nem kaptam hozzá szép színű ásványgyöngyöt, de nemrég nyílt egy webáruház ahol most találtam nekem valót. Egyből 20 golyót sikerült vennem - mert ez volt az alap kiszerelés - de nem bánom, remélem, hogy az egyik nyaklánc majd szerető gazdára talál.

A két medált persze nem készítettem egyformára. 

Az első szülöttel még nem voltam olyan merész, Ő irizáló jádezöld delica-t és crystal rivolit kapott, a húgi már fehér delica-val, és - az új szerelmemmel - silver shade rivolival készült. Nagyon hasonlítanak, de a kontrasztok miatt másmilyenek lettek…

A mintáért ezúton is köszönet Krisztának

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése