2012. július 23., hétfő

Maroon karkötő

Szerelem volt első látásra ez a vintage csipkéhez hasonlító karkötő. Az eredeti színvariációban fűztem, mert nagyon ötletes és hozzáillő a színvilág.

A minta nagyon jó, haladós és egyszerre épül, így egyből látszik mi fog belőle kikerekedni, majdnem mondható rá, hogy gyors sikerélmény. 

Azért voltak negatív élményeim is, mert elég feszesen fűzök, ráadásul a színe miatt a coats cérnámat választottam ami meglehetősen vastag, így a középrész egész merev lett. Valószínűleg ugyanez volt a probléma a széle herring csipkével is, mert valamivel hosszabb lett, mint ami kényelmesen elfér, így hullámozni kezdett. Persze már csak akkor látszott amikor a másik oldalt is betettem. Hogy ne kelljen visszabontani, még egyszer körbementem a legszélső kásasoron úgy, hogy a középső szemeket kiemeltem a sorból. 

Nagyon tetszik, el kell gondolkodnom egy hozzá illő füli megálmodásán. :-) 

Minta: Ellad2

5 megjegyzés: