2015. október 29., csütörtök

Tüskeböki avagy Sissy karkötő

Volt lehetőségem ismét eljutni a Gyöngyéletbe, ahol a vitrinben egy csodaszép Spike gyöngyös karkötőt láttam. Nem vagyok egy Spike rajongó és a fekete sem igazán az én színem, de ezt nem lehetett kihagyni.

Sajnálom hogy nem kapott nagyobb hírverést ez a minta, több éves de még most sem talált a Google rá találatot, ha beírtam a keresőbe. Pedig a minta nagyon ötletes a leírás részletes és jól követhető. 

Remélem általam most többen is megismerkedhettek vele és kedvet kaptok hozzá, mert szuper kis szettet lehet készíteni belőle. Nálam persze a füli elmaradhatatlan egy karkötőhöz, így abból is csináltam két variációt.

 Minta: Szép E. Kinga
vagy megvásárolható a Gyöngyéletben

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, valóban nagyon szép lett, tudod a színek összhangja nagyon sokat tesz, a tied csodás!

    VálaszTörlés