2020. március 8., vasárnap

Orgonavirágzás

Ismét BéKatánál járhattam, de most egyszerű tervvel mentem: "Valami üde tavaszit ezüsttel".

Nem volt egyszerű a feladvány, mikor megláttam ezt a tekintélyes méretű háromszöget, már biztos volt hogy lila lesz. Viszont a világos színeket szeretttem volna hangsúlyozni benne így levendula csipkés ruhát kapott. Nagyon hívogatott a metál mogyoró (miyuki 4222), de megpróbáltam úrrá lenni az ó-antik hangulaton és egy kicsit ezüsthöz illőbb színeket választani. Azért az utolsó sor mogyi lett a foglalásban ;)

A következő megoldandó probléma a navettek elhelyezése és a közök kitöltése volt, de sima 11/0 kásával olyan elnagyoltnak tűnt a delikás csipkés befoglalás mellett. Aztán amikor rátaláltam ezekre a trapézokra, már tudtam hogy bontás lesz, mert a navettek sem színben sem aprólékosságban nem hozták a megálmodott stílust.

A bontásra csak másnap volt időm, akkor lecseréltem a navettek színeit is, és középre ezüst fémkockát kapott. De még mindig nem tetszett, hogy a navettek olyan magasak és a kásasor teljesen elveszik a "völgyben".

A második sor strasszlánc varrogtása közben "gyulladt fel az égő", hogy annak "oda kell hömpölyögnie a kanyomba"! És már meg is született a réteges díszítés gondolata, ami szép átmenetet hozott a magas részek és a széle lefuttatása között. 

Viszont a különbozö színek már előre is jósolták a problémát a szegély kiválasztásában, mi lesz az a szín, ami a sötét és a világos gyöngyökhöz is menni fog.

Szaténrózsa delikát és nikkel háromszögeket választottam, de ez volt az utolsó, ha nem tudok valahonnan sürgősen szerezni 11/0 nikkel háromszöget :( Már egy éve kutatok utána.


1 megjegyzés:

  1. Bamulatos mennyire tokeletes az osszhang a szinek kozott.Mint mindig most is csodat keszitettel

    VálaszTörlés