2020. december 12., szombat

Pasztell kockák

Ismét BéKatánál járhattam... és mintha nekem vásárolt volna - Katának pont akkor érkezett friss szállítmány kocka. Egyszerűen imádok mindent ami szögletes :D 

Úgyhogy visszafelé épült az ékszer, először összeraktam a sort a kocka színekből és az arany csövecskékből...aztán kiválasztottam hozzá a cabochant és a strassz láncot. Több versenyző is az élre került egy szép labradorit navett, egy szintén friss beszerzésű színátmenetes csepp astral pink és vulcano hatásban, és a múltkori szeánszról egy gyurma navett. Miután múltkor is ezt a gyurmát választottam, nem erre a cabochanra esett először a választásom, de annyira jól érvényesültek mellette a pasztell kockák, hogy mégis a gyurma lett a befutó.

Már vagy dél volt mire ragasztóhoz nyúltam, de miután foglalni sem kellett - mert nagyon vékony volt a navett - utána már gyorsan elkészült a medál...tervezett része. A teteje kiképzése ezúton is feladta a leckét, egyrészt a négyzet visszaköszönése, másrészt a tulipánként visszanyíló strasszlánc kitöltése.

Még talán tavaly vettem szórógyöngyöt az ilyen placcok kitöltésére, de eddig nem mertem használni, mert hogy néz már ki hogy valami ne fűzve legyen! De annyira gyönyörű apró volt, és belapult a formába, hogy csak elcsábultam. A ragasztó nagyon jól megfogta, és még másnap is rugalmasan tartotta, úgyhogy maradt. 

Még sosem volt olyan, hogy a szeánsz végére maradjon időm kísérletezni, örülök, ha a fülbevalóhoz sikerül összeválogatni egy-két dolgot amit biztosan szeretnék bele - de épp a strasszláncokban gyönyörködtem mikor a medál mellé keveredett ez a barack színű ab-s példány. Hát egyből újratervezés lett belőle....merthogy az nagyon oda kívánkozott a szélére. Alig vártam, hogy másnap legyen és felvarhassam. De ugye azt már megfogadtam, hogy strasszt mégegyszer soha a szélére, így újabb fejtörés kezdődött, hogy mi legyen a legszélső sor. ....És ha nem kocka....akkor ugye szalma!  

Az már nem is volt kérdéses ezek után hogy háromszög lesz a szegése! :D

A fülikkel még tartozom...de mutatom a medált, mert nagyon fincsike lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése